Отримання послугелектронного цифрового підпису. Дізнайтесь, чи можливо за довіреністю?
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідковогодепартаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) надає послуги електронного цифрового підпису(ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам,установам, організаціям усіх форм власності та фізичним особам на безоплатнійоснові.
Для отримання послуг ЕЦП заявнику необхідно особистозвернутись до представництва АЦСК ІДД ДФС з комплектом реєстраційнихдокументів, перелік яких розміщено у розділі «Отримання послуг електронногоцифрового підпису» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС: https://www.acskidd.gov.ua.
Подання комплекту реєстраційних документів, необхідних для отримання послугЕЦП до АЦСК ІДД ДФС засобами поштового зв’язку або через мережу Інтернет непередбачено.
У випадку, якщо заявник не має можливості з’явитись до АЦСК ІДД ДФСособисто, то він може бути представлений довіреною особою (представником), якаповинна надати до АЦСК ІДД ДФС крім реєстраційних документів нотаріальнопосвідчену довіреність із відповідними повноваженнями для отримання послуг ЕЦПвід імені заявника.
Звертаємо увагу, що з 07 листопада 2018 набирає чинності Закон України від05.11.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичноїособи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованогосертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності запаспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюютьвиникнення будь-яких сумнівів щодо особи та про документи, що посвідчуютьособу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
Отже, починаючи з 07.11.2018, отримати послуги з формування кваліфікованихсертифікатів відкритих ключів за нотаріально посвідченою довіреністю буденеможливо.