Отримання витягу з реєстру платників єдиного податку велектронній формі
За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно табезумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк наданнявитягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.Витяг діє до внесення змін до реєстру (п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України).
Наразі форма запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиногоподатку не встановлена.
До затвердження відповідних форм запиту про отримання витягу з реєструплатників єдиного податку, подається запит про отримання витягу з реєструплатників єдиного податку в довільній формі, на підставі якого видаєтьсятимчасовий витяг з реєстру платників єдиного податку.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється звикористанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого укваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/trustedlist).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua , а також через офіційний веб-портал ДФС http://sfs.gov.ua/.
Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяєнадіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органуДФС.
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір іззапропонованих наступних реквізитів: - регіон в якому знаходиться орган ДФС; -орган ДФС, до якого відправляється лист; - тип документа; - тематика звернення;- короткий зміст листа; - сканований документ, який необхідно завантажити (файлповинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).
Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти чернетку»,підписати та надіслати до органу ДФС – натиснувши кнопку «Підписати інадіслати».
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автораелектронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та датуреєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач можепереглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи»Електронного кабінету.
Відповіді на запити та квитанції щодо обробки заяв і запитів платник можепереглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Крім того, в меню «Заяви, запити для отримання інформації» платник такожмає можливість створити та надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо)до відповідного органу ДФС.
Отже, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку через меню«Листування з ДФС» або «Заяви, запити для отримання інформації» приватноїчастини Електронного кабінету має право завантажити лист до органу ДФС,зокрема, запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку удовільній формі, підписати кваліфікованим електронним підписом та надіслати.