Чкаловська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

Затверджено новий порядок ведення реєстру екземплярів РРОта реєстру ЦСО

Дата: 16.05.2019 14:45
Кількість переглядів: 508

19.04.2019 року набув чинності наказ МФУ від 13.02.2019 №64 «Прозатвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахунковихоперацій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторіврозрахункових операцій» (опублікований в «Офіційному віснику України»  №30 від 19.04.2019).

Наказом №64 передбачається спрощення реєстраційної процедури РРО за заявою,яку можна подати в електронній формі без додатків.

З цією метою розроблені нові електронні форми документів та сервіси вЕлектронному кабінеті, що дозволяють виробникам (постачальникам) подаватизаяви, а Центрам сервісного обслуговування (ЦСО) – повідомляти про укладенідоговори.

Реєстрація РРО здійснюватиметься у такій послідовності:

- виробник РРО включає ЦСО до реєстру ЦСО;

- виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;

- ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власникомРРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;

- суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;

- ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійснатри дні);

- ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, депроводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку проопломбування РРО;

- ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Усі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб’єктигосподарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі таотримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі.

Заяви про включення до реєстрів екземпляру РРО/ЦСО та повідомлення ЦСОможуть підписуватись уповноваженими особами виробників (постачальників) абоЦСО, яким делеговано право підпису електронних документів та направленіповідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису велектронному вигляді за формою, встановленою Порядком обміну електроннимидокументами з контролюючими органами.

ДФС протягом двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності наказом№64, формує реєстр, включає до нього екземпляри РРО, які зареєстровані ворганах ДФС і перебувають в експлуатації.

Виробники (постачальники) протягом трьох місяців подають заяви провключення до реєстру всіх екземплярів РРО, поставка яких була здійснена донабрання чинності наказом № 64.

Протягом трьох місяців для первинної реєстрації РРО, які не включенівиробниками до реєстру екземплярів РРО, власники повинні будуть додавати дозаяви паспорти (формуляри) таких РРО та паспорти модема (у разі застосуваннязовнішнього модема), а також копії документів, які підтверджують факт купівліабо безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджуєправо власності або користування РРО.

Первинне наповнення реєстру ЦСО інформацією здійснюватиметься на підставізаяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинностінаказом № 64. Водночас ЦСО, який укладає договір про технічне обслуговування таремонт РРО, що вперше буде реєструватись в органах ДФС, на момент укладаннятакого договору має бути включений до реєстру ЦСО.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора