Використовуйте нові форми реєстраційних документів при отриманні послуг електронного цифровогопідпису
З 07 листопада 2018 року, у зв’язку з набранням чинності Закону Українивід 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», затверджено новіформи реєстраційних документів:
Договір про надання електронних довірчих послуг;
Реєстраційна картка для фізичної особи;
Реєстраційна картка для юридичної особи;
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифікатавідкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифікатавідкритого ключа.
Отже, для отримання послуг електронного цифровогопідпису з 07 листопада 2018 рокунеобхідно використовувати реєстраційні документи нового зразка.
Переглянутита завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отриманняпослуг електронного цифрового підпису». https://acskidd.gov.ua/r_kor
Нагадуємо, що з 07.11.2018 року фізичні особи тасуб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послугивід АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.